Alltomkirsten

2015-09-10
08:35:06

...

Nu är hösten officiellt här även om solen fortfarande inte riktigt har gett upp ännu.   och det gör ingenting för jag är inte redo för hösten riktigt ännu.  
Jag har som vanligt alldeles för många projekt på gång. Högskoleprovet är ju ett men jag får inte riktigt någon ro i kroppen till det. Men oavsett ska jag fortsätta tills jag når mina mål.

Barnen är glada att sommarlovet är slut så de får träffa sina kompisar på dagis igen. 

Annars står ullared, Kalmar och julgalan på schemat denna höst. Blir så klart massor av jobb också. har fått en heldel i köket nu under hösten också.  Ska även träffa banken för att gå igenom vårt bolån samt pensionen och så. Så lite händer det här faktiskt.  

Borde ta tag i kroppen också. Men alltid hittar man på ursäkter och bortförklaringar .Suck! 
Jobbar dag på söndag så då borde jag kunna cykla till jobbet faktiskt. Blir ändå 6km tur/retur bättre än ingenting. Cyklade ett par gånger innan jag köpte min lilla Torsten. Opel.  Sprillans ny fick tom liljor o rosor i en fin bukett för att jag valde den firman.  Fin gest som uppskattas.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: