Alltomkirsten

2015-05-25
20:03:01

puh! come on

Köpte kokos kvargen. omg vad underbar!! bättre än godis ju!! kan tänka mig bananpankakor och denna! shit!!!lär lätt bli en favorit i sommar! 
 
 
Skulle ju måla fönster idag.. fint väder vi fick ju.. solen kommer fram lagom tills man ska gå och lägga sig.
fick alla fall handlat lite och hämtat kidsens pass. betalt räkningarna också. tänka sig. jag och Ida gick en kvälls promenad. så duktig hon är. orkar cykla långt tjejen. bästa sällskapet. <3
 
imorgon ska det bli lite bättre väder. så hoppas vi får något gjort iaf. siktar på att måla fönsterna på baksidan iaf.känns lite stressigt , vill få det gjort liksom. men onsdag eller torsdag åker vi till kalmar iaf. tror nästan torsdag morgon tidigt. för onsdag ska vädret vara ok. hoppas!
 
sitter här och drömmer som vanligt. jäkla tjat på mig liksom. Men fan vad jag vill mycket. och så gör jag inget åt det. kommer inte till skott. Men på måndag SKA jag köpa hpguiden. sen blir det minst 1h plugg varje dag. måste försöka intala mig själv att detta är för min egen skull.. jag är så snål mot mig själv. 1750kr kostar det och det kan ge mig en bra utbildning och en framtid. anväder jag bara detta på rättvis till den 25 oktober så kommer jag att fixa mitt mål. om jag bara ger alla energin jag har percis som med matten förra våren. 
om jag börjar nu 1/6 och pluggar 1h om dagen tills semestern är slut. alltså tre månader och sen i hela september och hela oktober bara ge allt! borde jag kunna höja mig så jag kommer in på några av de utbildningarna jag vill..men vad hindrar mig? jo att jag är snål. att jag är rädd för att misslyckas och rädd för förändringar. en typisk svensson med andra ord. vågar ingenting. vill alltid vara i min lilla bubbla...idiot är vad jag är!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: