Alltomkirsten

2015-05-02
10:06:48

...

Näää! Vägde mig igår och plus 3kg men kan vara mensen som spökar MEN bättre att försöka få tillfället i akt och få bort lite sockersug och försöka äta lite regelbundet igen. 
Tänkte jag skulle leta fram inlinesen i skåpet.  Perfekt att åka lite när kidsen cyklar, kan jag vara med och leka ;) 

På måndag ska det storhandlas och det innebär även att matlista skall göras. Ska bli mer grillat och nyttigt nu. Måste försöka komma igång att laga mat varje dag. Blir så slapp när man jobbar till 16. 
Måste även dricka mer!! Är så sjukt dåligt på de. 2liter om dagen Blir det Inte. Snarare 0,5 liter :/ 

Och om 3v har jag semester :D i 9dagar.  Fantastiskt!  Då har vi att göra dock! Blir en Kalmar tripp och sen har jag bestämt att fönsterna skall målas och skräpet ska till tippen!  Så kan bestämma att det blir toppen väder redan nu! Ok? 

Igår innan jobb passade vi på att leka lite ute :) 


 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: