Alltomkirsten

2015-05-26
20:57:11

..

Vilken skit dag!!  Skulle byta lager på bilen och upptäckte både oljeläckage och annat som bör fixas. Är såå trött på bilen.  Och nu ringde danny och sa att grejen han skulle byta rostat fast så eventuellt måste jag köpa en del till...seriöst!!!!  Vad har jag gjort för ont i mitt förra liv?!  

Kollade iaf lite på om jag inte skulle köpa en nyare istället men provkörde en som jag inte gillade så bestämde mig för att denna får hålla..dumt val? Hmm...

Oavsett lär det nog bli en nyare nästa år.  vet precis vilka två modeller jag vill provköra . En nissan qasqai eller en Mitsubishi också en suv. 
Nu håller jag mina tår att det gick att få loss delarna utan att fler går sönder.  Så jag kanske får lite pengar över denna månaden. Haha!  Älskar det! INTE!!! 
Lär ju inte bli någon surfplatta eller högskoleprovetskurs nu iaf. Får väl bli till hösten kanske. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: