Alltomkirsten

2015-05-22
07:27:31

...

Fredag idag o jobb mellan 10-14.  Sen är det helg! Tjoohooo!! ;) 
Danny ska dock jobba och sen ska vi på kalas också . Så helgen kommer gå fort!  Har beställt fint väder så vi kan  vara ute o leka!  Bra va? 

Har lite rabarber att ta hand om och börja fixa med fönsterna om vädret tillåter.  

Annars finns det alltid att göra inomhus.  

Sen har passen kommit också så de ska hämtas.  Så skönt!  Nu behöver bara theo en uvdräkt.  Och nya kepsar.  Sen växla lite euro sen kan det bli augusti ;) 

Så är det. Livet i all sin enkelhet.  Blir inte bättre än så här. Sen att det det finns ungefär en miljon saker som jag skulle vilja är ju en helt  annan buisness.  
Men eftersom jag känner mig säkrare med mig själv kanske det är dags att börja införa små välbehövliga förändringar i mitt liv. Istället för att grubbla över vad jag vill och borde. 
Ingen kommer tacka mig för att jag inte följde mina drömmar.. Eller hur? Det blir vad man gör det till eller? 

Vad vill jag?  Varför?hur? Är min dröm värt att kämpa för?  Is it? 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: