Alltomkirsten

2015-05-21
06:14:54

...

Då var hlr utbildning gjord och så nyttigt!  Massor har ändrats sen sist. Så nu vet jag vad vi ska göra om kidsen sätter i halsen.  Riktigt bra utbildning!  

Jobb idag till 16. Sen bara fredagen kvar sen semester i 9 dagar.  😀

Theo och förskolan ...det går super bra. Bara lite små grejer så som inte vill äta osv.jag är helt övertygad om att han vantrivdes på den andra avdelningen . Så skönt att slippa deras konstiga regler. Underbar personal på månen . Så nöjd med dem.  

Har hittat en surfplatta jag vill köpa . Tänkte ha den i sommar så jag lätt kan studera. Ta med till mamsen eller sitta ute när kidsen leker. Tror att jag ska slå till. Förhoppningsvis köper jag den kursen , om några Veckor . Då blir det fullfart på kvällarna . Lägger inte 1700kr på något onödigt . Jag ska höja mig 0,35 på högskoleprovet . That it! Belöning kommer efter 😊


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: