Alltomkirsten

2015-05-20
06:33:29

...

Tycker att det är så mycket man behöver hela tiden. Eller detta hade jag velat ha, detta hade jag behövt.  Varför det så då? 

Det ända jag skulle vilja ha, är en jäkla massa.  Men jag känner på något vis att jag har växt som människa. Känner mig tillfredsställd med mig själv. Säker på mig. Nu vill jag bara bli ännu.bättre genom att utsätta mig för mina rädslor. Jag vill jobb med mig själv och göra saker för min skull.  Ge mig det bästa precis som vill och tänker ge min lycka i livet allt jag kan.  (mina barn) jag ger dem all min kärlek för att de ska växa upp och bli ödmjuka små människor.  ❤

Försöker intala mig att den 1/6 är det dags att göra något för mig själv och min framtid. Och jag ska göra det!  Förr eller senare.  Hoppas på förr! Måste ladda upp!  Och hitta en morot! En belöning för allt slit. Men vad?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: