Alltomkirsten

2015-04-15
13:07:24

sista dagen

Idag jobbar båda kvällen. Farmor kommer och ser till de små tills pappsen kommer hem. Är lite jobbigt med så mycket barnvakt tycker jag. Är det negativa med att jag bytt jobb. har exakt 2 månader på mig att bestämma hur jag skall göra. Fruktansvärt tycker jag. Men jobba måste man ju göra!
 
Och gissa... är helt slut idag också... kidsen vaknade vid 06..när jag har två kvällar farmför mig. lite dubbelsuck faktiskt. men bit i sura äpplet. snart är är det fredag och helg. Helgen är ingenting planerat faktiskt, Hoppas på att kunna fortsätta kika lite på en ny serie jag hittade. var några av töserna på jobbet som pratade om "jordskott" såg första igår. riktigt spännande verkar den. så måste se några avsnitt till om mannen flyr huset. men det lä han nog göra. 
 
Idag är sista dagen för ansöka till högskolen till hösten. 

  • 1

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 2

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Högskolan Kristianstad, Studieort: Kristianstad
     
     
     
  • 3

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Högskolan i Halmstad, Studieort: Halmstad
     
     
     
  • 4

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Högskolan i Halmstad, Studieort: Varberg
     
     
     
  • 5

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Trelleborg
     
     
     
  • 6

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Ystad
     
     
     
  • 7

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Linnéuniversitetet, Studieort: Kalmar
     
     
     
  • 8

    Sjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Linnéuniversitetet, Studieort: Växjö
     
     
     
  • 9

    Röntgensjuksköterskeprogrammet

    180 högskolepoäng, Lunds universitet, Studieort: Lund
     
     
     
  • 10

    Socionomprogrammet

    210 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 11

    Socionomprogrammet

    210 högskolepoäng, Lunds universitet, Studieort: Helsingborg
     
     
     
  • 12

    Psykiatriskt omvårdnadsprogram, psykisk hälsa med inriktning mot särskild problematik

    120 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 13

    Transport Management

    180 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 14

    Grundlärarutbildning med inriktning mot arbete i förskoleklass och grundskolans årskurs 1-3

    240 högskolepoäng, Högskolan Kristianstad, Studieort: Kristianstad
     
     
     
  • 15

    Grundlärarutbildning med inriktning mot arbete i fritidshem

    180 högskolepoäng, Högskolan Kristianstad, Studieort: Kristianstad
     
     
     
  • 16

    Grundlärarutbildning, Fritidshem

    180 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 17

    Förskollärarutbildning, Förskollärarutbildning

    210 högskolepoäng, Malmö högskola, Studieort: Malmö
     
     
     
  • 18

    Psykiatri 1 G1N

    7,5 högskolepoäng, Högskolan i Skövde, Studieort: Flexibel

    Som fristående kurs

     
     
     
  • 19

    Psykologi I

    30 högskolepoäng, Linnéuniversitetet, Studieort: Flexibel

    Som fristående kurs

     
     
     
  • 20

    Rättspsykologi I

    30 högskolepoäng, Högskolan Kristianstad, Studieort: Flexibel

    Som fristående kurs

     
     
    Så er min lista ut. antar att jag inte kommer in men till våren vill jag så gärna. Många av alternativen är sk nödlösningar. dvs förskollärare. Är lätt att komma in,dagtid och lätt att få jobb samt att lönen börjar bli bättre. man vet ju inte hur livet ser ut efter sommaren liksom. kanske jag inte har något val? kanske jag tröttnar på vården att jag vill byta bana.  we see.. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: