Alltomkirsten

2015-04-18
10:37:59

Ledig helg

Åh härliga helg :) har så.mycket jag kan välja på att göra idag,att jag inte kan bestämma mig! 

Alternativ 1 är att gå ut med kidsen,fixa klart parkeringen och städa bilen. 

Alternativt 2, åka in till stan handla på Willys och hälsa på mamma!  

Alternativ 3 är att jag åker in till stan och har egentid.  

Fastnade igår kväll, på serien jordskott och kikade lite resor också.  Vill iväg nu! Snart bara 100 dagar till Grekland!  Tjoohooo!!  

Fan att helgerna går så fort.  Vill inte!  

Och känns som jag har en miljon beslut att ta. Framtiden och mig själv. Vill så mycket!  Ge mig kraft!  

Ska ringa på måndag och kolla om de fått remissen vill ha ferinject eller venofer nuuuu!!! Och gärna fort! 

Nää ta tag i denna dagen!  

Kommentar:
2015-04-18 @ 21:12:32
#1: Karoline

Egentid låter bra! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: