Alltomkirsten

2015-04-11
06:24:52

..

Igår när jag körde till jobb så rök de som fasen ur ena bromsen på bilen. Och jaa...tydligen har oket hängt sig så jag måste ha både bromsslang bromsvätska då den tydligen sipprat ut...farligt!!  jäkla skit bil! Är ju så beroende av den här ute. Trött på att lägga massa pengar på skitet. 
Tur nog så löste det sig och vi får låna svärfars bil så vi kan jobba idag. 

Jobb 7-16 idag och sen hem och plocka lite.  Är så sjukt trött. Gör ont i ögonen liksom.  som vanligt egentligen men ja. Ska ringa doktorn på måndag.  :/ iaf.  

Ska tydligen bli riktigt varm dag idag. Hade varit gött att få spendera resten ute idag då. Synd att den är obetald och man ändå måste vara till förfogande, annars hade jag tagit en liten promenad.  Härligt! 

Nä får väl strax bege mig 💚 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: