Alltomkirsten

2015-04-23
06:07:07

..

Igår var vi duktiga.  Körde tre vändor till tippen.  Och sen sågade danny ner äppelträdet.  Och herregud vad ljust och fint det blev i köket.  
Men usch vad min kropp sa ifrån.  Blev helt yr i slutet.  :/ 
Idag är det iaf jobb.  7-16. Sen ska jag bara hämta barnen och laga mat. Lugn dag. 

Pratade med sjukhuset igår och de ska kalla mig snarast. Troligtvis nästa vecka.  Så håller tummarna att det går fort.  
Hade varit så skönt att börja komma ut och gå/cykla röra på mig igen. Var ute väldig mycket förra våren /sommaren.  Men det var för att skingra tankar. 

Nåja . Många planer när jag får mitt järn och blir lite piggare. Blir högskoleprovs fokus, promenader och måla mina möbler. 

Men först vill jag få upp mina ferritinvärde ordentligt denna gången!  Så på så vis känns det skönt att få åka till sjukhuset.  Hoppas bara det blir ordentlig dos så jag slipper åka in flera ggr i veckan.  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: