Alltomkirsten

2013-05-28
11:56:39

Ullared.

Den 10/6 är det dags för en liten shoppingtur uppe i Ullared igen. har redan spånat på listans. man måste ha lista på ullared, annars blir det dyrt. fast det kan det bli ändå. haha!!
 
ska köpas lite till mig själv och lite till mina älskade hjärtan. hoppas det finns lite "höst" kläder kvar typ munkjackor och så till mina hjärtan. annars får jag väl åka upp i höst igen. haha. 
 
nåja, tjocktröjor till barnen, uvdräkt till theo, strumpor, byxor till båda.  jag ska ha lite nya underkläder faktiskt, lite leggins behöver jag och kanske någon snygg klänning om där finns. ibland är det ju ganska urplockat faktiskt.
sedan måste jag nog ha lite bra att ha typ tandkräm och tvättmedel. nya hårband och kanske lite hårfärg. Slingor? kanske skulle gjort ljusa slingor nu till sommaren. 
 
finns ju så mycket roligt där uppe så jag lär nog hitta allt och lite till av vad jag behöver. 
 
så den 10/6 är nästa se fram emot datum. förutom fredag då så klart. 
 
hade dock varit kul om mamma ändrade sig och följer med. ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: