Alltomkirsten

2012-05-26
20:12:57

lördag

Underbar kväll igår med bästaste jenny! hade riktigt roligt och mysigt.
oxh sjukt god mat på sweitch goes est..stavas?? mums!
snart blir de melodofestivalen och lite te i soffan. en i morgon sk jag överaska min fina mamma
med tårta. sen ska vi på kalas. soch sen var den helgen över och en sjukt tråkig vecka närmar sig...
ska iaf försöka komma iväg och simma på onsda kväll. blir det inte så kansk jagtar en lång promenad eller en cykel tur istället.
vet inte om jag skrev det men var hos jenny på sminkparty i ondags o då bokade jaginså jag sk ha
spa party här. man måst vara mellan 4 o 8 personer och änså länge kommer 4 med mig sen kanske 3 till.blir kul!
danny och barnen kör jag ut under tiden. hehe.
nåja hatar att helgerna gååår sååå fort.. sjukt.nåja.. tro det eller ejmenfick sova till 9.30
idag och har blivit erbjuden sovmorgon i morgon med..dvs länge än till 06 :) men vilkoret var dock at
jag tar natten med theo. så så får det väl bli. hoppas bara han somnar lättare inatt. för nu tvånättr irad har
han varit väldigt pigg mitt i natten.meb o andra sidan har han fått stora syrrans jobbiga förkylnig. så han har det lite jobbigt.
men jag suger ut snoret och sköljer mwd koksaltlösning med jämna mellan rum för att underlätta
för prinsen. men han börjar bli bättre så dt är ju bra det.
nåja koka lite te och invänta sambon. :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: