Alltomkirsten

2012-06-26
08:57:13

vill vill vill

Så då var skrutt på dagis och theo sover en tur. jag har betalat räkningarna så nu är det gjort!
vad dagen har att erbjuda har jag ingenaning om. som vanligt är ju vädert så jäklans tråkigt.blää!!

igår var vi iaf på ikea och toys a rus. Ida fick en docka som pratar.hehe. ska bara batteri i sen så. sen drack jag en lyx milkshake från max och när danny svänder åker halva ut i min väska.. yes liksom.. kladdigt värre. som jag ´ville svära.. herre min själ alltså. som danny skrattade, hehe. nåja, var ju faktiskt ganska komiskt liksom. och vet ni vad lillskruttan säger?! " mamma kadda" = mamma kladda.  jo tack. hehe.

26 juni idag kallt som attingens ute och blåser. riktigt sommar väder ju ;) och jag är såå avundsjuk!! alla åker till ullared!?!?!? jag vill med juuuu... vill inte åka själv och  danny kan inte följa med för jag tkr theo är för liten för att lämnas bort så många timmar. och barn ska definitivt inte åka till ullared.så hummm...what to do liksom?

snart blir ida 22 månader. hur sjukt är inte det? om 2 månader är min älskade dotter 2år!! då blir det kalas. hehe. ska se om jag hinte hittar en gunghäst till henne.och en saccosäck hade jag velat köpa till fisen. men vart ska detta få plats? ja, jag tjatar men nytt boeende tack! dör snart här alltså...

lutar iaf, åt helsingborg eller ängelholm. just nu bryr jag mig inte bara jag får komma från höganäs. så får vi möjlighet att kolla på en lägenhet så gör vi det. så det så. vill här ifrån nuuuu!! :) många andledningar. men största är att jag vill ha ett plan så Ida kan få ett fint rum. och theo med då så småning om. först  får han börja sova hela nätter. vaknar mellan 02 och 03 sen mellan 06 och 07. man vänjer sig så det är inte så farligt längre tkr jag. men endå.

just de. ätit massa skit heela midsommar. massa sill,bröd,grädde till gubbarna osv och guess what?! gått ner lite till. inte mkt men så still som det ståll är jag lycklig. :D exakt 3kg kvar. hinner nog inte till dopet om jag inte skyndar på. men vad gör det? knappt 3månader sen jag var gravid liksom. så vad kan man begära. hehe. men jag SKA INTE tillbaka till socker beroeende. te är mitt beroeende. choklad te.. mums!!

som sagt..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: