Alltomkirsten

2011-10-31
11:03:08

ny vecka nya möjligheter :)

Måndag åter igen och idag myser jag och Ida hela dagen:) fast just nu sover hon. gillar inte den extra timmen man flyttar bakåt. blir så fel med idas tider. :/ hon brukar ju inte vila förän efter lunch men hon kunde verkligen inte hålla ögonen öppna :/ så jag kommer få en väldigt trött tjej i kväll. nåja!

dagens projekt är handla. mamma kommer sen så hon lovade att följa med och bära och så. super snällt! :)
annars ska jag bara skicka sjukintyget till fk och laga middag. sambon ska övningsköra i kväll så förhoppningsvis får jag egentid :) den som dräper är ju ikväll :)

vann föresten ett bud på tradera :) helt nya mammajeans för 1kr ;). jag använde aldrig rikiga mamma kläder när jag väntade Ida. men denna gången ville jag ha ett par :)

en anna sak som är jobbig nu är att jag har väldigt ont i blygdbenet, svider liksom och strålar ner i benen och ryggen. hade det problemet innan men men denna gången gör det ONT.
Brösten läcker med, började tidigt med ida med men nu har de redan läckt några veckor. usch! men åh andra sidan vill jag amma längre denna gången så bra de börjar i tid ;) ammade bara ida i ca 6 månader. sen ville hon inte mer. hoppas bebisen vill :)

nåja, om några månader ska jag kolla igenom bebiskläderna vi har sen ida och sortera lite :) ska köpa en fleaceoverall med. kan vara kallt i mars :P

yes yes! trevlig måndag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: