Alltomkirsten

2011-11-30
11:55:10

Skolproblem IGEN

Åter igen problem med skolan. min önskan är ju att få läsa två kurser till så jag kan arbeta på lasarett. och enligt skolan skulle de fixa pratik till mig i slutet på 2012( alltså om ett år) i antingen helingborg eller ängeholm. men fick nyss veta att eftersom jag studerar distans får "vi" bara plats om det blir någon över. och pratar man med sjukhusen själv så säger dem att det ENDAST GÅR VIA SKOLAN.  moment 22 eller vad?

nåja, har gjort vad jag kunnat nu iaf. har mailat höganäs om deras lärarledda undervisning om det finns möjlighet att läsa de 2 sista kurserna via dem. annars är det ju ganska onödigt det finns på distans om man inte kan få praktik.. it sucks!

nåja, fick tvättat min bil utvändigt iaf. får se om jag orkar ta resten sen. är ju så suuugen på att baka. men vill inte äta det dock. haha. blev tre påsar av mina saffransbullar i frysen igår och en påse har sambon redan käkat upp. såär det. Ida ska snart hämtas iaf och jag ska posta ett brev om posten vill komma idag, fick ingen igår. snåålt ;)

i morgon blir det ju barnmorskan och lyssna på pluttis :) och på fredag ska jag på dejt med jenny och lördag ska jag försöka hinna träffa moster marie en sväng som lämnat småland för skåne några dagar. och söndag om vädret vill blir det lite julskyltning. ( om kroppen vill) tips: bli aldrig gravid så tätt!

sen fredag nästa vecka ska vi på ultraljud och se hur det är med pluttisen och med min förbannade kropp. även hur det blir med jobb. är verkligen inställd på jobb men tror tyvärr inte kroppen orkar. vet inte får se vad doktorn säger.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: