Alltomkirsten

2011-04-28
17:59:43

underbara liv!

åh vad bra mitt liv är just nu, älskar verkligen när det GÅR bra!!:) har haft en urmysig dag fast vi inte gjort speciellt mycket!!:) bara gått runt i helsingborg och pratat och fikat osv.  helsingborg är verkligen underbart på sommaren!! ännu en andledning att försöka få med sambon på noterna att flytta in där. nåja tror det är önsketänkande.

Nå väl, en ny underbar dag börjar i morgon =) ska upp mega tidigt för kl 06 ska jag testa ett extra jobb. som isåfall blir 2ggr i veckan i 3.5 timme. så hoppas det öe något för mig :) spara spara föräldra dagar =) sen iallafall efter det ska jag till hemvården och skriva delegeringsprov och när det är fixat ska jag och hjärtat hämta förlovningsringen jag lämnat in på förminskning. :) tror endå inte jag får en diamantring. hihih!! :P
sen blir det eftermiddags dejt med jenny, så hoppas nu det blir lika underbart väder i morgon!! :)

och i helgen ska vi först ta en runda på marknaden på lördag och sen ska jag jobba kväll =) och söndagmorgon blir de jobb igen. ska bli mysigt att få komma igång och träffa alla underbara gamla igen! :)

förstår ni att jag älskar livet nu?:P hihih!! bara jag kan spara de dagarna nu så kan jag ha praktik utan att behöva oroa mig för pengar under praktiken. då kan jag ha praktik 3 dagar i veckan ha 2 fp dagar och jobba 2 dagar. för man kan ju faktiskt säga att man när ledig när man är hemma med hjärtat för hon är så underbart snäll!!ni skulle sätt henne idag, riktigt duktig. både på ungdomsmottagningen & alla timmarna i stan med Lotta och samuel :)

riktigt solskens humör är vad jag har idag. åhh happy!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: