Alltomkirsten

2010-09-29
08:04:09

onsdag idag

onsdag idag. vet inte vad vi ska göra. men dock vet jag vad jag borde göra. just de. plugga. men tyvärr är jag ganska shoppingsugen.. inte bra! vill ha nya skor ,en varmare jacka och ett par jeans. hmm...  blir nog stan.

kör in sambon så han är på jobbet vid 10 sen slutar mamma vid 12 och då blir de skopunkten och engelbrecktsboden.  mellan 10 och 12 får jag och fisen gå en promenad i stan. blir kanske söder eller gågatan får se vad vi gör. :)

känns lite som om jag drar mig för att plugga, men får väl lära mig att prioritera tiden. i morgon får de bli plugg. ska bara till bvc  med lillan annars får de bli en promenad och plugg jag mååste annars kommer bli så stressad sen. måste dessutom plugga in några veckor för 15 veckor är läänge. aja de fixar väl sig de med.

nej om vi ska komma iväg till stan innan 10 så är de bäst jag fixar mig. allt tar typ dubbelt så lång tid när man har barn hehe.
Kommentar:
2010-09-30 @ 06:13:06
#1: Anonym

men du är ju för fan mammma ledig.. njut i sället för att bara skriva om ditt pluggande

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: