Alltomkirsten

2009-10-30
19:08:34

fredag

då börjar denna dagen lida mot sitt slut och jag känner mig bättre. skönt. tror nog att det ska bli av =) om jag inte får feber eller ngt nu vill säga.  det roliga var dock att mami med blivit snuvig så vi måste fått baccillerna på sjukhuset. hehe.

men för att slippa detta knarkar jag kan jang,vitlök,ingefära citron c-vitamin och halstabletter. och ovan på allt läste jag att sömn är det bästa så idag har jag sovit från 12-17 ca. så i morron ska ni se att jag vaknar frisk som en nötkärna igen. hehe

hade varit typiskt nu om det blev inställd igen. men men skam den som ger sig.

perppar peppar.

snart blir det idol. någon sa att det skulle bli dansbands tema? kan det stämma?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: