Alltomkirsten

2009-11-30
14:43:58

give it to someone special

blir inget väla idag med lotta & fredde då lotta får krya på sig istället!! så jag får helt enkelt åka in till stan och hämta hjärtat och handla lite mat på willy.
vet ni jag ringde kunskapsforum och fick nr till de som håller i utb och jag var inte inskriven men hon skulle lösa det åt mig så snabbt hon kunde sen skulle hon åter komma.  så ikväll kan jag iaf börja med att läsa boken. 
nåväl jeansen är i toktummlaren och jag ska snart göra vid mig och äta knäckebröd. perfekt.  skit gott med ost! namnam. det är så svårt för jag reagerade när jag åt sill och ägg, undra om det är kokt ägg min magen inte vill? sen kan de ju vara att jag åt för snabbt med. hmm.. för att inte riskera ett "anfall" på jobb så ska jag leva på gröt,banan,yoghurt och knäcke.
idag var det väg dag. men jag glömde väga mig så får vänta tills nästa vecka istället. när jag fått min lön och handlat alla klapparna ska jag se hur mkt jag har kvar så kanske jag kan köpa ett par nya byxor som INTE hänger. men tills vidare får det helt enkelt duga.

jag funderar även på att åka till ullared i april/maj och shoppa loss :D sommarkläder och bara massa onödigt. hihih. förhoppningsvis har jag gott ner lite till tills april/maj. då ska jag köpa sånt jag inte köpt innan. heö dag på ullared. danny vill nog inte följa med, någonannan som vill? har ju ett tag på mig att spara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: