Alltomkirsten

2015-02-27
17:40:33

helg

Blev ledig fredag :)

Och jag fick ett ryck igen. Ringt runt och kollat mina möjligheter,tyvärr litar jag inte på myndigheter men om det stämmer så är allt jag behöver göra för att komma in på högskolan att läsa 2 kurser på 100p och få A (MVG)  på dem. Eftersom jag sätter all in när jag verkligen vill någonting så kanske jag borde försöka. 
Så om hennes uträkning stämmer blir det kanske 2016 :) 
Vilka kurser skulle jag vilja läsa då? Jo psykiatri 1 & rättspsykiatri skulle jag nog fixa. 

Känner att jag vill prova.  Lite motivation känner jag lukten av.  Blev så sugen att go for it igen. Om jag skulle... 

Nåja jobb imorgon 7-11 16-22. Och 7-14 på söndag.  :) måndagen är ännu obestämd.  Men hoppas på en "läramignpgotnyttdag". Vi får se. 

Mars månad börjar på söndag. Mars liksom.  Våren kommer allt närmare och längtar efter lite värme från solenstrålar. 

I mars, får man reda på skatten, jag blir 25 år och högskoleprovet skall göras.  Det är min plan för kommande månad. Kanske lutar åt en liten ullared tripp också.  och sen hoppas jag att jag kommer igång lite mer med jobbet också på nya ställen lite mer. Just det blir kålpudding middag i mars också. 
Sen är det helt plötsligt april
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: