Alltomkirsten

2014-01-31
19:32:25

31/1

jäklar vad snön väckte ner under ett par timmar idag.



inte såå roligt att jobba i det. men det gick!
har nog fått en månad till på jobb, nog ät för att jag inte skrivit några papper än. så siste mars som de ser ut nu. japp japp :)

barnen sover,Danny jobbar och jag , lyssnar på lugna hits på Spotify och känner mig allmänt missnöjd med massa saker. farligt att inte göra någonting faktiskt. Finns att göra men ja, behöver tänka lite en stund.

mest tänker jag på framtiden, jag vill arbeta med människor och ha en bra lön. men på vilket sätt vill jag arbeta med människorna? och bra lön? finns det när man arbetar med människor?
sen vill jag gärna vara färdigutbildad nu men det är väl en annan femma.

vi pratade om ålder på fikarasten idag och jag är 23 men känner mig som 43. känns som livet rusar och jag hinner inte leva som jag vill. SUCK .
aldrig är man nöjd. ♡



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: