Alltomkirsten

2013-11-30
11:31:21

Nov. 30, 2013

Jobbe lördag fast börjar kl 14. men är så opeppad men jag vet att det blir super bra när jag väl är där.

Theo vilar middag och ida pillar på alldeles för mycket idag.

snart är det färdig målat i sovrummet och dags för tapeter. nu jobbar vi mycket nästa vecka men vi siktar på tapeter till helgen. :) på fredag nästa vecka då, ska jag köpa julklappar till barnen & mannen.
så det blir gjort.

sen skulle jag vilja hitta en skänk eller typ en lång och låg byrå att ha i hallen uppe för nu när vi tar de lilla sovrummet så måste vi ha mer förvaring till kläder och så. mycket man vill ha.

Funderar och kollar på resor också , hade velat åka någonstans när jag blir 25. mer än ett år kvar men då vill jag gärna ha med barnen. inte billigt att åka 4pers men hade varit sjukt mysigt. nåja får fundelilura på det.

just de ska vara kvar på jobbet i 2mån till siste februari sen får vi se. jobbigt med så små snuttar men om inget oväntat händer får jag några månader till sen i kommunen. så denna våren blir tuff för jag SKA köra matten nu på 25% och jobb på 95% som sagt jag är motiverad och ska fixa detta hur lång tid det än tar :) för mina barn om inget annat.

och snart januari och då slipper vi pressen med taket. och då blir det lite roooligare igen. hihi!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: