Alltomkirsten

2013-07-31
13:04:18

Jul. 31, 2013

Är helt gråt mild idag. Gråter för jag ä
har världens bästa familj. Gråter för det jag saknar. Gråter för att livet kan ta slut så fort.
Gråter för jag glömde mobil på jobb. Gråter för jag är stressad. Gråter helt enkelt.


Något som är extremt jobbigt nu är den manliga förebilden man borde ha i sitt liv. kallad p a p p a.
Speciellt nu med huset, vill ju kunna rådfråga och låna verktygen av. fråga om lån och renoveringar. ( är så sjukt glad att mamma hittat en så snäll man som alltid ställer upp. nu gråter jag igen..för att han finns och bryr sig . Han kan man fråga och han svarar och ger goda råd. är så tacksam!!!)

många gånger undrar jag om han ens lever. när man är usk i hemvården får man se en heldel vad såna som han kan råka ur för. och det gör mig så ledsen att veta att han inte valde livet utan dessa berusningsdrycker. och vem vet. kanske inte bara är drycker. jag slutar nämligen aldrig att förvånas. med jämna. mellan rum får jag reda på nya saker som jag kan relatera till och endel saker kommer som en nyhet andra inte.
Skulle bara vilja veta hela sanningen så man kan gå vidare. Jag tror inte att man kan hålla något hemligt. förr eller senare kommer fram ändå.
är det konstigt själen är trasig?

man får vara lycklig över det fina i livet istället. Familjen & nära &kära.
ska bli skönt att träffa lilla mormor igen & lilla bästemor & ulla. alla i Kalmar praktiskt taget. vill krama om dem för.man vet aldrig hur länge man har den chansen. en dag är det för sent. ♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: