Alltomkirsten

2013-02-28
19:50:43

Feb. 28, 2013

Fredag imorgon :D och jobb på nyhamnsgården. blir spännande eftersom de var i oktober/nov sist ;) men behöver ju fler ställen att jobba på så ska göra mitt bästa :)
helgen spenderas med mina fina barn. :) pappas jobbhelg så vi får roa oss . tittar solen fram får vi ju gå ut en tur. annars blir det mys & bus. ♥♥

och på lördag ska vi se Robin gå vidare från andra chansen.

kommer bli en mycket bra helg tror jag! :)

& idag kom en blixt från klar himmel. ;) nu vet jag vad plan 1b blir i april när lilkillen börjar dagis. ringa några samtal först. :)


lilla älskade Ida somnade i mitt knä i eftermiddags.var ju typ 1, 5 år sen sist. såå mysigt. Och om det hade varit den 29de i morgon hade ida blivit 2, 5år. mammas tjej! ♥♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: