Alltomkirsten

2013-12-31
20:52:00

2014 ska bli mitt år.

Har stora förväntningar inför det nya året. 2014 ska bli mitt år. nyårslöften är ju ett måste men löften som man inte kan hålla går bort. och inga gå ner i vikt löften eller äta bättre löften iår. utan jag ska ha 12 löften. ett att för varje månad. jag har en tendens till att tycka att livet blir ganska en formigt ofta så nu blir det 12 löften som inte är omöjliga att klara av. jag tänker inte ha ett löfte i månaden utan 12 som ska bockas av 31december 2014. 
 
Håll i er , här kommer dem :
 
1. lära mig göra kroppkakor
2. göra högskoleprovet
3. klä om köksstolarna
4. måla hallmöblen vit och klä om dynan
5. fixa matte 2a kursen
6. besöka zoo i köpenhamn med barnen
7. åka till ullared
8. söka till högskolan
9. tillsammans med sambon, måla fönster utvändigt, foga om skorstenen & göra gästtoan
10, byta mobil ( blir till hösten)
11. boka en liten tripp, oslokryssning, lomdontripp eller något liknande
12. gå på julmarknad. 
 
visst är det saker som inte är omöjliga att klara av?
det svåra med dessa 12 sakerna börjar jag med i januari, det är matten. jag SKA klara av den. har fått beviljat att läsa kvällstid. men ska försöka om det går att kombinera kvällstid med dagtid de dagar de inte krockar med jobbet. 
sen är mitt mål att få ett fast jobb också men det är inget löfte för det kan inte jag styra. 
 
nåväl. nu har jag att bita i. 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: