Alltomkirsten

2015-06-02
11:50:41

Utkast: Jun. 02, 2015

Helt seriöst detta drives my crazy. helt seriöst blir galen. Är hemma och vabbar med en stycken sur och rastlös ida. och en stycke Theo med någon märklig feber. 39.4 sen 36,5 sen 38,4 och nu igen ting igen. allt över 38 är feber eller? Så theo är också på ett ryssligt humör. bet mig i armen imorse. tålamods prövande. åhyes!

Samtidigt snurar dessa jäkla tankar om saker och ting 1640kr....ja ett jäkla tjat. vet att det typ är inga pengar alls men är så rädd att det ska vara bortkastade pengar. har läst så många förbättrade resultat på kort tid. 143 dagar kvar tills det ska skrivas nästa gång. och jag vill inget hellre att komma in på utbildningen.
tjat tjat tjat. haha. kan ju tänka er mina tankar i mitt huvud just nu med två kids som skriker satan ;)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: