Alltomkirsten

2015-06-09
06:11:28

..

Igår kom jag även på att jag ska söka sjuksköterska i Danmark till våren också.  Då har jag jag två chanser.  
Men tänker ändå kriga med högskoleprovet.  
Gick igenom åk 7 matematik igår och känns bra för grunderna har försvunnit.  
Ikväll ska jag iväg men kör åk 8 imorgon kväll.

Har tusen andra projekt också men när kidsen lagt sig är det pluggtid och inga undantag. Minst 1h brukar bli mer men jag vill gärna nå mitt mål.  
Skulle även vilja lacka utemöblerna så de kommer ut någon gång. Sitta ute och plugga när det äntligen blir varma sommar kvällar 👍 det hoppas jag på.  Måla sista lagret på Idas blivande säng vore också en god idé.  

Måste tillägga att det är ju underbart att kidsen kan leka själva när vi fixar och donar.  De vet precis vad som gäller!  Duktig kids! 


Åt föresten Ikeas brunch igår.  Och köpte kallingar till theo.  Typ två olyckor i helgen. Ingen igår.  Vet inte riktigt om vi ska prova på dagis igen men annars åker blöjan av när vi är hemma.  Han bajsade tom på ikea 😀👍 finns nog lite hopp där också.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: