Alltomkirsten

2015-04-28
07:44:25

...

Gårdagen spenderades ute med barnen i det fina vädret. (stundvis)  som Ida cyklar och cyklar på nya cykeln! Såå duktig tjej!  

Jag och Theo åkte till en bonde och köpte ett flak ägg igår för 45spänn. Så nu kan vi äta omelett och baka som bars den. 

Idag ska mina gurkor leka lite med sina kompisar på förskolan.  Som de längtar!  Speciellt Ida :) vad jag ska göra undertiden är skrivit i sten. Hade planer men blev avbokade.  Så är det. 
Men har några måsten som jag ska ta tag i Idag. Men det går inte förän vid lunch tid. Så tills dess får jag dricka te och njuta! 

I eftermiddag blir det såklart utelek,  och ska stoppa pulled beef i ugnen till ikväll!  Blir bra dag detta ;) 

Sen börjar jobbveckan igen.  Jobbar ons-sön.  Var av 3st 16-24 pass. Lär somna på måndag under droppet.  Hehe.  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: