Alltomkirsten

2015-04-21
21:10:59

...

Tänker mycket på framtiden just nu.  Jag försöker strukturera upp mina tankar. Är lite rörigt där uppe och inne just nu. 

Snart har april månad försvunnit i ett nafs. Och sommaren kommer med storm steg. Jag som brukar ha tydliga mål och en bra struktur.  Nu vet jag varken in eller ut. Fram och tillbaka.  Vad vill jag?  
Vilken del ska jag beta av? Vilket i min lista är viktigast just nu?  Vad är viktigast för mig? 
Jag vägrar att bli deppig, det gör jag verkligen.  Men det snurrar lite i min grötiga hjärna just nu.

För att nämna något så är det jobbet. Vilket är en liten del egentligen.  Ett stort jobbigt problem är huset. Tycker allt tar för lång tid.  önska det vore färdigt.  Vill ha och vill ha. När sommaren närmar sig blir det ett stort problem tycker jag . Vill inte gå in på vilket sätt. Men trodde vi skulle ha dränerat och haft ett trädäck nu eller iaf i start groparna.  Trodde kidsen skulle fått ett fint rum vid detta laget. Hoppades på att kunna duscha ordentligt ( normalt)  till vintern iaf. 
Längtar efter en riktigt lång och varm dusch eller varför inte ett varmt bad.  
 Och nej, jag renoverar inte heller men det har sin förklaring och den driver mig mer och mer till vansinne.   Ok, detta är största delen som upptar min grötiga hjärna.  

Usch så jobbigt det blev nu...

Imorgon är vi lediga iaf!  😀 hoppas på lika härligt väder som idag. Då ska vi vara ute och leka och greja hela dagen ! Jag blir så lycklig när man ser hur roligt kidsen har . 

Tog fram solbrillorna på jobb idag ,nu när solen är så skarp när man kör . 






 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: