Alltomkirsten

2011-06-27
09:53:01

mysig helg!

oj oj oj va vi käkat hela helgen.. mat mat &mat. haha troddee jag hade gått upp minst 2 kg men icke. =) väger mindre än någonsin. haha så kan det gå. härligt!!

Mysig midsommar! fullrulle dock. mycket his och dit. men det gör inget så tråkigt väder endå! men nu så ska det bli bättre! skönt!

igår var vi och kollade bilbarnstol till Ida. babyskyddet är ju rekomenderat till 0-9månader 0-13 kg snart är Ida där men herreguuuud vilken djungel?! fanns ju massor! med stödben utan stöd med men rygg läge osv. hittade iaf en men provade den i vilen och visar sig att stolen når ända upp till backspegelen?! alltså måste vi överväga att ha  loppan bak. inget jag vill när jag kör själv med henne , andra alternativet är att byta bil. HAHA!! får verkligen fundera!
var även på ikea och lite så köpte barngrindar till trappan med. var på tiden! måste dock köpa en förälngning till den ena men det fixar jag och snuttan i veckan. ska ni till stan på bebisträff antagligen om vädret blir fint och sen måste man ju kolla lite på reean med. nya bhar och kanske ett par jeans och något par shorts. och lite fint till prinsessan!
älskar rea!!

har endel plugg denna veckan med. 2 prov och ett betygsamtal. suck och pust men sen är det en upgift till sen lite sommarlov. sen fullrulle igen med sista kursen och därefter färdig undersköterska. ska bli härligt! kan man söka massa fasta jobb. inge kul att vara timmis nu när man har familj.

ska stor handla idag med är ju mååndag. trååkigt.!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: