Alltomkirsten

2010-09-30
14:53:52

förrvirad mamma!


snuttan ligger på nappen. usch!! :P  så är de när man tappar den i sömnen. thihih!! (om ni inte fattat de har jag tagit bort den)

jag är ganska förrvirad. var Bvc i morgon. haha. men tur jag såg e innan vi åkte dit. :) v tog en liten promenad på 30min i stooooora väsby istället och snuttis har sovit 2 timmar ju så jag har gjort lite uppgifter. :) har en kvar sen blir det att ändrs och så. de kan jag göra i morgon eller i kväll eller eftermiddag. får se.

jag ska iallafall snart fixa lite med tvätten och så. förbereda maten. sen när hjärtat vaknar får hon ny bölja och mat. blir mys med <3  hon har en period på dagen där hon är vaken 1-2 timmar. och efter de när hon somnat igen ska jag dammsuga. om jag hinner annars får de bli när jag får tid. hjärtat mitt är viktigast i världen. :)

nåja, nu ska jag hämta posten.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: