Alltomkirsten

2010-10-28
13:29:49

min stora tjej!!

åh skruttan väger 4640gram nu och 55.5cm lång . =) det tar sig. :) just nu ligger hon i vagnen och jollrar lite mellan hickningarna. haha.

efter ett samtal med moster så gick jag en promenad väsby runt och fixade med uppsägningen. så nu är det gjort. och nu är det fixat med Idas namn med. men de blev inte som det var tänkt men skit samma. sambons efternamn först eftersom hon Kunde tydligen inte ha mitt först efter som vi inte är gifta. men men, älskar henne iaf. :)

har fått o mig lite lunch med. rester sen igår.. pastagrätnäng. massa gratänger här för i morgon blir de tacogratäng. hehe. gott!!:)

ska snart sätta på en maskin tvätt sen har jag gjort vad jag behöver.
just de. jag måste gära praktiken, och det sugen men få se de possetivt att det kansk e blir en jobbmöjlighet. så ska läsa de kurserna jag kan utan praktik sen får jag ha de 3 veckorna och sen läsa resten utan praktik sen ha de 4 veckorna sen. men de blir nog först efter jul. båda praktikerna. nåja

Kommentar:
2010-10-29 @ 10:34:45
#1: mormor

Sicken sötnos

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: