Alltomkirsten

2015-03-31
10:24:20

..

Idag är det tröttigt i ögonen. Meeen snart helg igen.imorgon är ett stort skämt också för den delen.  1e april.  

Igår innan jobb o dagis fixade jag i köket o ida ritade. Var av hon frågar " vad kommer efter K i kurt? " och jag svarar och sen frågar hon vad kommer efter...osv sen visar hon mig! Skrivit Kurt helt själv och ritat en jätte fin teckning till honom för han " fyller ju år efter theo mamma "  så den vill hon slå in till honom. Min duktiga tjej!  
Helt galet faktiskt, redan april. Redan 2mån gått av min tjänstledigt.  Så spännande tycker jag att få prova mina vingar! 

Nästa högskoleprov är 24/10 inför vårterminen. Får ta ett beslut om jag ska satsa eller vänta ett år till innan jag har en chans att påbörja min framtid.  Är lite inne på att köra stenhårt!  Vi får se! 


 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: