Alltomkirsten

2015-06-05
18:30:29

underbara fredag!

Åh vilken fin dag det blev! Älskar värmen.  Och snälla snälla!  Var här för att stanna!  😍 

Blev inringd på köksjobb idag.lagade mat på en förskola i kommunen!  Blev allt lite paff när jag ensam skulle fixa detta.  Men mat blev det i allafall.  . 
Varit ute med kidsen resten av dagen också. Nu är det bolibompa och sen ska jag plugga lite. Känns omöjligt men jag ska göra det möjligt.  Oavsett blir det plugg våren 2016. 

Nä imorgon väntas en delad tur. Yäy for me liksom.  Tur att tiden går fort! 

Föresten!!  Idag är det 6år sen jag tog studenten.  Ha herregud vad det regnade. Men hade gärna gjort om det.  
Men så fort som tiden går så säger det väl.bara pang sen är det Idas tur! 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: