Alltomkirsten

2014-09-26
11:55:03

Sep. 26, 2014

jäklar vad sur jag var igår på jobbet. kokade av ilska. nåja sandlådenivå faktiskt. har fantastiska vårdtagare och många fantastiska kollegor men tycker lite synd om mig själv. hehe.

har sett lite på vad jag har för alternativ också. och antingen jobbar jag extra på timmar någon annanstanns eller hittar ett vikariat . inte lätt men allt beror ju på mina betyg. hehe.
har iaf skickat några intresseanmälningar & ska sätta mig och se vad jag mer kan söka.
finns typ inget roligt att söka på högskolan där betygen ska va liite lägre förutom lärare. men har sökt de med. får hoppas på ett mirakel om en månad.

ledig idag & jobbar helgen plus måndag . och familjen är lediga helgen plus måndag. kul ju...

blir rent deprimerad faktiskt. well well...
får fokusera på att överleva helgen..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: