Alltomkirsten

2014-05-29
06:30:49

May. 29, 2014

Har snart gått ner de där två kg igen ;) vet att man kan gå upp två ner två osv men står inte ut med att två kan bli tre osv.
har upptäckt att jag kan äta kvarg. kan inte äta fil & yoghutt men kvarg o keso går. perfekt frukost.

två knäcke till frukost
kvarg till lunch
frukt till mellis
kvarg till middag
1knäcke kvällsmat.

jobbar hela dagen 7-14 15:45-22 så lär bli såhär.
har sovit skit i natt. vaknat vid 3 & tankarna snurrat.

läste när jag blev usk att när man går igenom en kris/trauma går man in i olika faser. stämmer så väl.
först var jag arg på **
sen ledsen
sen förbannad
och nu känner jag att jag kunde gjort mer att jag kunde ju sett och lyssnat. fick massa tecken men lyssnade inte . trodde inte.
nästa fas är väl sorgefasen.

fast jag vet att du inte vill att jag ska må dåligt av detta. så jag ska kämpa för att finnas för dig och visa att jag bryr mig. ska vara med hela vägen. ♡♡♡♡ men det är tufft.

ska gå till jobbet nu och vara den förbannat duktiga undersköterska jag är och vill vara! älskar mitt jobb.



och jag skriver till dig. det är min terapi. kanske borde skriva mer för mig hjälper det.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: