Alltomkirsten

2014-01-29
21:54:00

måndag imorgon

Tycker det är såå mysigt med snön verkligen men inte när man ska köra så Idag blev det ingen lektion. Har 2sidor kvar innan repetition till första provet som ska ske senast 28/2 så lär nog hinna det ändå!

och nu är mina två lediga dagar över och sen kör vi två dagar innan helgen! :)

danny har fått nytt schema som innebär att från 1-28/2 alltså hela februari har vi inte en ända dag ledig. Ja, & får jag fortsätta på jobb lär det bli likadant resterande månader. ja vad säger man, heltidsarbetande småbarbsföräldrar med för mycket drömmar & planer.
nåja man får helt enkelt gilla läget.
Ända possitiva är att jag &barnen kan åka hem och äta middag och mysa med mamma & kurt på min lediga helg. men ändå....






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: