Alltomkirsten

2013-03-30
19:15:22

Mar. 30, 2013



synd att huvudvärken inte gick över föräns nu till kvällen. har inte varit en rolig mamma idag :( men imorgon får vi fixa lite innan jobbet. :) 16-22.

ska köpa såna canvastavlor och låta barnen görs varsett konstverk med fingerfärgen. som vi sen kan sätta upp på väggen. kan bli riktigt fräsigt faktiskt.

sambon är fortfarande på bilmässan och kommer inte hem förän i natt nån gång. så länge han har kul så ska jag ha en underbar vecka i turkiet. nu är det 1mån & 12dagar kvar.
som jag längtar, ska äta massa gott & sola och bara vara. njuuta. tänk att slippa dammsugaren en hel vecka. idag har jag dammsugat 2ggr. ja mina kids kan konsten att skita ner.

Och jag tror att killar är lite mer klå fingriga är töser. för theo är fenomenal. välter ut mina ljus med sand i, tar fjärrkontrollerna, välter idas dricka, drar i blomkrukor osv. .ida var aldrig så klåfingrig. visst hon ville känna mennhon lärde sig snabbt ett nej. till theo säger. man nej och tar bort honom men lika snabbt igen är han där. kör sluut på mig. och ida skriker " mamma mamma kolla theo" så fort han gör hyss. hehe. grannarna måste undra vilket zoo vi har här inne alltså. hihi. fåglen som skriker dag in och ut. barnen som skirket och jag som säger nej. ja efter man sagt ner 18479 ggr händer det lätt att man höjer rösten. hehe. men då släpper han grejerna iaf. fast hatar att höja rösten. gillar inte det. :/
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: