Alltomkirsten

2013-01-30
22:38:30

Jan. 30, 2013

Ibland har jag sån God lust att chansa. gå från det säkra till det kanske mindre säkra alternativet. våga chansa för att vinna annars står man ju & stampar på samma plats hela livet liksom.

och ni som känner mig vet att jag vill såå otroligt mycket. ibland kanske för mycket för mitt eget bästa! nu låter jag kanske väldigt själv god men i många sammanhang är jag för snäll för jag får sällan tillbaka något för att jag ställt upp tillbaka.

förr sa jag alltid att människor som klagar på sina liv borde göra någonting åt det istället men när man själv står där är det inte så jävla enkelt.

just nu är det som är jobbigt, . ni vet hur det är när det är massa tjejer/kvinnor/damer inblandade. det värsta är att det sker bakom ryggen. ta upp det med mig direkt istället för att bli knäpp tysta när jag kliver in. eller att någon säger " xx säger ...om dig" sån dagis nivå.. iaf det är ett jobb jag varken vill eller tänker bli bästa vän med alla.

nu ikväll har jag sökt några jobb till...5st mest sommarjobb och imorgon ska jag försöka ta reda på en saak & ringa tele 2 om mitt nya abonnemang.

imorgon ska farmor passa mina sötnisar i 40min. haha..blir så när jag börjar 16 & han slutar 16. hihi! så glad att vi har nära och kära som ställer upp. ♥♥




vardagsrum aka barnrum. haha.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: