Alltomkirsten

2013-02-27
19:01:57

Hästkött?

Sånt ståhej om allt hästkött i köttbullar osv. jag struntar i att jag äter häst men jag hade ju gärna velat lita på innehållet i den mat man köper. tänk om jag skulle köpa en fläskfile men komma hem med hästfile. nja.. 
eller man köper en torsk, nej då är det en ål.. man vill ju faktiskt veta vad man äter. i kina äter man både hundar & katter så det bryr jag mig inte omlite häst, men vill jag inte äta häst så ska jag väl ändå få bestämma det själv?! 
 
vart är världen på väg egentligen?
 
jag hade ju inte åkt och handlat häst medveten kan jag ju säga. usch!
 
Kommentar:
2013-03-09 @ 01:28:47

Problemet är utländskt kött och medicinering. Men visst vill man veta vad man äter.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: