Alltomkirsten

2013-04-30
10:44:27

Utkast: Apr. 30, 2013

så,plugget fixat. ett prov i kväll på 1h bara sen är den kursen klarad och nästa kurs börjar på måndag. då är det FULL fart på den. måste jobba in en vecka för resan. men det fixar jag.
väntar just nu på om jag får några jobbtider eller ej. hehe. spännande. har satt upp massa tider iaf.

Skulle vilja göra 2 saker för pengarna som kommer in i sommar.

1. boka ny resa.
2. tatuera in barnens namn. men var? hur? vill ha så jag själv kan se det. ska vara enkelt och stilrent. och plats för fler namn, som sagt vet aldrig var framtiden tar en. ska iaf vara svart. ingen färg tror jag. ska jag ha födelsedatumen med eller ej. det är frågan.

haha fick erbjudande från ellos, handla för 600kr få 300 i rabatt. undra vad man får för 600kr där utan rea.
Ida hade behövt byxor men jag gillar hm bättre faktiskt. älskar deras barnkläder. fina till ett humant pris. skulle aldrig köpa en tröja för flera hundra när mina hjärtat skitar ner sig så fort. hihi.

Theo har varit på G här i morse upp i soffan och så skrattar han för han vet att han inte får. haha älskade killen. han går mer och mer. och fort går de så han trillar fram länges. massa blå märken i huvet. vildning. får köpa en hjälm.

just de, börjar kolla på vagn, ska köpa en ny. nu inom de närmsta typ. en att ha i bilen.var på ikea,väla och massa igår och hans extra vagn är inte bra. ångrar att vi köpte den big time. så ska kolla efter en ny. blir en framåt vänd enkel och sen ståbräda till lilltjejen. sen ska dubbelvagnen skrubbas och säljas. kostar ändå 7000kr ny så hoppas på 4500kr iaf. japp japp.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: