Alltomkirsten

2012-11-28
19:01:57

Utkast: Nov. 28, 2012

Thoe han är svår somnad han.. med ida la vi henne bara isängen och sen somnade hon . hände ibland att hon grät något litet. ingenting fungerar nästan med denna mannen. jag lägger honom i sängen han får nappen och "snutte" sen sätter han sig upp. jag lägger honom och så kan det hålla på. eller så tappar han nappen och börjar gråta. och får han inte de sablans nappen somnar han ALDRIG. idag gör gossen följande.. jag lägger honom.. han reser sig kryper bort i andra änden av sängen och leker med min sänglampa.. så i morgon är det JAG som sänker sänker sängen. måste bl nån ordning på detta.
hade han sovit hela nätter hade jag fixat en lite hörna i hallen till honom. men blir så långt att springa om han vaknar 20ggr på en natt.

nåja..har börjat läsa " femtio nyanser av honom" och jag är FAST!! herregud! jag skrattar och sen gråter jag när tjejen i boken gråter. känner mig kränkt när hon gör det osv. vilka känslor. MAMMA!! du får läsa den när jag är klar. har 200sidor kvar. läst 300 igår och idag. hehe. ska läsa mer nu OM de vill sova.
hade behövt åka till affären med. pust!

vad annars? jo har fått en bra mattelärare i kursen. hon har rättat ut några frågetecken. puh! hoppas hoppas nu att jag ska klara detta. kommer iaf göra mitt bästa!men det är svårt.

sen finns det några andra problem med men de tas inte här.

trevlig kväll!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: