Alltomkirsten

2012-11-29
10:02:44

Nov. 29, 2012

väntar på Theo ska vakna från Sin lilla vila .

ska hoppa i lite kläder sen beger vi oss till stan . fast nu blev jag mer sugen på familia . har ett ärendet på h&m. sugen på pang.

har lite att fixa idag också, ska sänka Theos säng , fixa schema till jobb ( from nästa år 1/1 ska jag vara hemma 7dagar i veckan. så kommer jobba mindre och vara med mina fina barn mer) lågsäsong på Dannys jobb så han ska bara jobba 75% :) . & schemat är inte till min fördel . han slutar inte 15 längre utan 16 vilket innebär att jag inte kan jobba kvällar. shit samma ska bli mysigt att mysa med mina fina!
ska kolla mer på matten ikväll och sen har jag 20 sidor kvar i boken. har andra delen liggande så hinns det vet jag vad jag ska göra när alla måsten är gjorda :) hihi!!
så här finns att göra, belive me.

blir crepes eller vårrullar till middag idag. tiden är knapp & Theo bara sover. bra pigg på Väla.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: