Alltomkirsten

2012-05-29
18:51:35

lite ensamt

så jäkl löjig manär egentligen..theo väger nu 5690gram o 57cm lång. var på bvc föräldragrupen med lite trist för
de andra mammorna är typ 35 och enav dem är tom lärare på kulla.men super trevligs.kollar lite bara när man
säger vad man tycker om de man diskutrar. det är deras första barn så de ser väl ner lite på mig somär såååå ung
och har förstört mitt liv, jaa tyvärr vet jag att det är måånga som tänker så. och ni ska bara veta vlka blickar man får man
kommer meddubbel vagen. shit. att folk inte har ngt annat att glo pch tänka på.
men jag vet att jag är en bra mamma.
det ända jag saknar ärlite komipisar med barn i idas ålder som villumgås och dela lite tips osv. för oavsett kan,man,behöva lite
tips på hur andra gör osv. alla barn är ju olika och unika på sitt egna vis.
annars händer det inte allt för mkt, jobbar kring mitt beroeende SOCKER. puh!  hade så gäna velat gå ner 5kg till
dopet och hbg festivalen.så man kan se mer snygg ut.
just de träffade på en tjej jag gick gynnasiet med och det första hon säger, fan vad snygg du är som fått två barn så tätt.
man tackar!! :) känner att mitt självförtroeede är heeelt okej faktisk ;)
i veckan blir det promenad och kanske eller jag hade velat ha lite vuxen sällskap, komma på fika någon , eller så kommer vi på fika ;)?
hem till mamma i helgen för sambons jobbehelg. hatar att inte ha planerat saker. inget att se fram emot direkt.
nu en kopp te efter maten . :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: