Alltomkirsten

2012-03-29
19:17:08

Torsdage

Känns som fredag idag eftersom sambon är ledig i morgon. tyvärr jobbar han ju helgen. pust. men men man måste ju jobba.
Idag har Ida varit ute och åkt vagn med mormor. hon älskar ju att åka vagn så det är lite tråkigt att jag inte kan promenera så långt förtillfället. sen var vi ute en sväng hos Idas farmor & farfar. Nu ligger hon i sängen och den lilla loppan nöjde sig inte med en puss , hon skulle bannemej ha två ;) mys!

jag ska strax ner och ta fram lite chips. hittade chips med smak av cheeaseburgare?! haha! så måste prova dem.
sen funderar jag på att trotsa smärtorna i morgon och kolla engelbrecktsboden väla och ikea en tur. beror dock på hur fisen mår. Ingen feber idag bara hosta och den jäkla inflamationen, testar husmorstips med kamomillte. hoppas det går över fort för på tisdag ska jag till barnmorskan & ta med henne är ett helt projekt när man är själv och har ont. men det löser sig!
ska se om barnmorskan inte kan göra en hinnesvepning,kanske gör någon skillnad iaf. vem vet?

nej ikväll ska det mysas , kvalitets tid behövs. vi har så mycket för oss så man glömmer varandra. men får muta med lite chips så ;) hehe ! nej blir nog bra! skönt att ha honom hemma 10 dagar när bebisen kommit med. mycket som ska bli skönt när den väl tittar ut. då kommer jag kunna röra mig iaf. och förhoppningsvis försvinner den envisa värken i bäckenet med. blir bara värre o värre för varje dag.

var på citygross igår och storhandlade. det fick jag lida för. shit vad hon jag hade igårkväll och i natt. blää kommer knappt upp ur sängen när jag ska på toa ;P hehe! nåja.

trevlig torsdag mina vänner.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: