Alltomkirsten

2012-01-31
09:41:08

Tisdagen den 31/1 = 60 dagar kvar

Dagis för min fina prinsessa idag :) ska hämta henne igen 13.30 :) undertiden har jag lite att pyssla med. sånt man inte kan göra när hon är hemma. som typ rota i förrådet. ska gå ut med julgranen som FORTFARANDE  står i trappen sen typ 3 veckor tillbaka. jotack ta saken i egna händer. tur man är kvinna ! ;)
fick värsta rycket igår. fixade på ovanvåningen. mycket kvar men en bra bit på vägen liksom. kommer nog bli bra när det är som jag vill ha det.

iallafall så tänkte jag fixa där nere idag, eller i em när jag hämtat prinsessan. behöver göra sånt som inte synd . rensa skåp,lådor osv. speciellt i köket. och speciellt min garderob. nåja, är ju exakt 2 mån kvar innan lillbebis ska komma så borde ju hinna det viktigaste.
ska måla mina naglar sen med. får se om det bara blir fransk eller om jag kör orange igen. lite coolt faktiskt, att när jag väntade Ida hade jag med långa naglar som jag målade och fixade med. samma denna gången :) kanske ligger en prinsessa i magen, vem vet, så många likheter denna gången och förra :)  vi får se. spännande faktiskt :)

nej nu ska jag kolla de " dagliga" bloggarna och sen fortsätta att att pyssla, faktiskt lite kul när man ser framstegen. :) ska nog kolla jotex om jag inte hittar en duk till köksbordet och nya gardiner. kan iof ta de gammla som är nya men endå, då måste jag ju stryka dem. haha jobbigt ;) nej  pyssel !

trevlig tisdag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: