Alltomkirsten

2012-01-31
15:48:00

Beroeende!

Har blivit beroeende av lite konstiga saker denna graviditeten. kanske hade det förra med men det har jag glömt om jag inte skrivit upp det någonstanns ;) men iaf.

1, ost ost ost. ost &marmelad ,rån & ost. varm macka med ost. OST!!
2, tradera. kolla på saker, buda och fynda. allt från knappnålar till väggord och korsetter?!
3, te, oh massa te. ibland kanske FÖR mycket för mitt bästa. om man nu tänker till allt socker jag har i teet . men gott är det. allt från choklad och cocos till tropical. mumma!!
4, att fixa naglarna. med färg ,fransk eller med stickers. fixa och måla varje dag. känns så fräscht.

Tur att man har något att pyssla med när man ändå är hemma & dräller. nej men stillsamma aktiviteter. vet inte men jag har fått för mig att om jag skulle ta en raskpromenad på typ 4 km så hade de hänt "grejer" hm.. får gå en snabb promenad om bebisen inte kommit om 6 veckor , för att se om det fungerar.

ska snart förbereda en liten väska med kläder, att ta med till förlossningen med. hellre förtidigt denna gången än försent som förra, ;) packa i farten. haha. märks att nerverna börjar komma va? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: