Alltomkirsten

2012-02-27
11:54:43

förlossningen och dropp

strax bege mig in till lasarettet då. har inga kläder, alltså.. lever i mina pjyamasbyxor..tur lillbebisen kommer snart så man tappar några kilo. har hela 11 kg att att brottas med sen. men det tar vi då.

händer inte jätte mycket mer, kanske fika på väla med mamma om inte kanske jag tar mig en runda till. just loooove to spend money. som inte finns. nåja. skulle behöva köpa lite till min stora tjej men även min lillbebis. sen har sambon faktikt inte fått sin födelsedagspresent än. mådde så sjukt dåligt runt hans födelsedag så kom aldrig iväg. han fick bara presentkort på bensin och snus. hehe. lovade honom ett par kallingar. ;)

jäkla virus som går alltså. sambon verkar ha fått en släng av Idas skit. så antagligen blir det inget dagis. hon har redan bajsat typ 5ggr sen 7 i morse. och dagis ringer så man får hämta om de bajsar mer än 2ggr. och Ida som redan har problem med magen. usch stackare. nåja, vi får se hur dagen utvecklar sig.

nåja, lite kläder, kanske har leggins och en tunika eller ngt. sen blir det förlossningen. cola dropp. hatar när de sticker i handen bara. usch! :/ hhihi!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: