Alltomkirsten

2012-12-31
06:28:25

Dec. 31, 2012

åh fy fasen vad det tar hårt på kroppen att vara små barns förälder. flera nätter Ira har Ida kommit in till mig på natten men jag har bara gått in och nattade om henne. men i natt provade jag att låta henne sova hos mig när hon kom in..jo visst. sen kl 03 har hon varit vaken och pratat , pussas, skällt att hon vill ha mer täcke åh... somnade väl 30min innan klockan ringde.
3 h sömn... underbart!!!
lätt att jag ska sova middag när jag kommer hem från jobbet .

det värsta är att hon väcker ALDRIG Danny. och Theo har ju klart sovit hela natten... han får ju alla bra nätter men när han ska jobba o nätterna är mina då är det INGEN som vill sova... jag är slut och behöver sova ett dygn....

gott nytt år!!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: